Romana English
Armonia Voyages
  Prima pagină    Despre noi    Destinaţii turistice    Centrul de Formare Profesionala si Management in Turism    Servicii    Contact  

Home » Centrul de Formare Profesionala si Management in Turism » Receptioner »

RECEPTIONER DE HOTEL

 

CERINTELE, CONDITIILE PENTRU INSCRIERE:

Sa aiba cetatenie romana

 

STUDII:

Liceu cu  Diploma de Bacalaureat

 

Cursurile se organizeaza in conformitate cu normele legale in vigoare privind formarea profesionala.

 

Pregatirea se face pe baza programelor intocmite in conformitate cu standardele de pregatire profesionala sau ocupationale.

 

Toate programele de pregatire profesionala cuprind 1/3 din numarul total de ore pregatire teoretica si 2/3 pregatire practica.

 

Cursurile teoretice se tin in salile Hotelului Armonia din Calea Mosilor 112 si la Agentia de Turism Orizont Tours din strada Academiei Nr. 7.

 

Programul de lucru este in principiu de 4 zile pe saptamana cate sase ore pe zi, intre orele 9:00-15:00 sau 14:00-20:00, urmeaza sa se definitiveze de comun accord cu necesitatea participantilor.

 

Intruirea practica se va desfasura in agentii de turism touroperatoare cu care Centrul are conventii incheiate, in Hotelul Armonia si in alte hoteluri.

 

In urma convorbirii cu partenerii nostrii externi ar fi posibil ca participantii la curs sa faca stagiul de practica in diverse agentii de turism si hoteluri din strainatate.

 

Cursantii trimisi de agentiile de turism vor face practica in agentiile de turism de provenienta.

 

DATA INCEPERII CURSURILOR:

Cursurile incep in data de 14 ianuarie 2009 in masura in care se vor forma grupurile pentru care inscrierile sunt in derulare

 

IN TIMPUL DERULARII PROGRAMELOR DE INVATAMANT cursantul are posibilitatea sa dobandeasca anumite cunostinte despre:

*aplicarea normelor NSSM si NPSI,

*recunoasterea si solutionarea unei situatii de criza,

*cunoasterea tehnologiilor specifice activitatilor de receptie si de etaj,

*cunoasterea si efectuarea operatiilor specifice departamentului de receptie,

*promovarea imaginii hotelului, desfasurarea de activitati de vanzare a produselor si serviciilor hoteliere,

*utilizarea eficienta a resurselor materiale si financiare ale compartimentului de cazare,

*dobandirea deprinderilor necesare in vederea utilizarii calculatorului si a prelucrarii informatiei,

*realizarea unei comunicari cat mai eficiente intr-o limba straina.

 

EVALUAREA FINALA:

*examen scris la disciplina de baza

*examen scris la limba engleza

*proba practica orala

 

 

 

ABSOLVIREA, DOCUMENTELE DE ABSOLVIRE OBTINUTE DE CURSANTI:

Certificate de calificare sau de absolvire tip Ministerul Educatiei Cercetarii si Tineretului; Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse.

 

 

Receptioner

Destinatii in tara

Destinatii in strainatate

Cele mai recente oferte

Top vizualizari

 

 

 
Hoteluri Bucuresti