Romana English
Armonia Voyages
  Prima pagină    Despre noi    Destinaţii turistice    Centrul de Formare Profesionala si Management in Turism    Servicii    Contact  

Home » Centrul de Formare Profesionala si Management in Turism » Camerista »

CAMERISTA

 

CERINTELE, CONDITIILE PENTRU INSCRIERE:

Sa aiba cetatenie romana

 

STUDII:

Absolventa 8-10 clase

 

Cursurile se organizeaza in conformitate cu normele legale in vigoare privind formarea profesionala.

 

Pregatirea se face pe baza programelor intocmite in conformitate cu standardele de pregatire profesionala sau ocupationale.

 

Toate programele de pregatire profesionala cuprind 1/3 din numarul total de ore pregatire teoretica si 2/3 pregatire practica.

 

Cursurile teoretice se tin in salile Hotelului Armonia din Calea Mosilor 112 si la Agentia de Turism Orizont Tours din strada Academiei Nr. 7.

 

Programul de lucru este in principiu de 4 zile pe saptamana cate sase ore pe zi, intre orele 9:00-15:00 sau 14:00-20:00, urmeaza sa se definitiveze de comun accord cu necesitatea participantilor.

 

Intruirea practica se va desfasura in agentii de turism touroperatoare cu care Centrul are conventii incheiate, in Hotelul Armonia si in alte hoteluri.

 

In urma convorbirii cu partenerii nostrii externi ar fi posibil ca participantii la curs sa faca stagiul de practica in diverse agentii de turism si hoteluri din strainatate.

 

Cursantii trimisi de agentiile de turism vor face practica in agentiile de turism de provenienta.

 

DATA INCEPERII CURSURILOR:

Cursurile incep in data de 14 ianuarie 2009 in masura in care se vor forma grupurile pentru care inscrierile sunt in derulare

 

IN TIMPUL DERULARII PROGRAMELOR DE INVATAMANT cursantul are posibilitatea sa dobandeasca noi cunostinte si deprinderi necesare:

* de a aplica normele de calitate in domeniul de activitate, de planificare si raportare a activitatii proprii si de a desfasura activitatea conform cerintelor si normelor practicate

*de a respecta reglementarile specifice in domeniu

*comunicarii cat mai eficiente cu sefii ierarhici, ceilalti membrii ai echipei de lucru, clientii, cu persoanele din afara hotelului

*in vederea unei comunicari cat mai eficiente intr-o limba straina

*cunoasterii si respectarii regurilor si normelor de conduita la locul de munca

*satisfacerii exigentelor clientilor si insusirea opiniilor si sesizarilor acestora

*cunoasterii si respectarii regulilor de igiena individuala si igiena a locului de munca

*identificarii si inlaturarii cu promptitudine a incidentelor ce pot afecta siguranta clientilor si a personalului

*realizarea igienizarii generale si a curateniei in spatiile de lucru

*cunoasterii si aplicarii normelor interne ale hotelului

*respectarii si incadrarii in termenele stabilite pentru efectuarea operatiilor de curatenie

*cunoasterii utilizarii in siguranta a materialelor de curatat, a echpamentelor de curatat

*cunoasterii N.T.S.M. si N.P.S.I. si acordarii primului ajutor

 

 

EVALUAREA FINALA:

*examen scris la disciplina de baza

*examen scris la limba engleza

*proba practica orala

 

ABSOLVIREA, DOCUMENTELE DE ABSOLVIRE OBTINUTE DE CURSANTI:

Certificate de calificare sau de absolvire tip Ministerul Educatiei Cercetarii si Tineretului; Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse.

 

Camerista

Destinatii in tara

Destinatii in strainatate

Cele mai recente oferte

Top vizualizari

 

 

 
Hoteluri Bucuresti